Všeobecné obchodné podmienky

Názov: Martina Geletová - navliekane

Sídlo: Jurigovo nám. 436/3, 841 04 Bratislava

IČO: 46655018, DIČ: 1074112842

zapísanej v Živnostenskom registri Okresného úradu Bratislava, č. živnostenského registra 110-214622

tel. +421907136867

e-mail: navliekane@gmail.com

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") upravujú vzájomné práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku (ďalej len "kúpna zmluva") medzi Martina Geletová - navliekane, so sídlom Jurigovo nám. 436/3, 841 04 Bratislava, IČO: 46655018, DIČ: 1074112842, zapísanou v Živnostenskom registri Okresnéhu úradu Bratislava, č. živnostenského registra 110-214622, tel. +421907136867, e-mail: navliekane@gmail.com (ďalej ako "predávajúci") a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej "kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho.

1.2 Internetový obchod je predávajúcim vedený na webovej stránke www.navliekane.sk.

1.3 Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného predávajúcim alebo prostredníctvom e-mailu objedná tovar (ďalej len "kupujúci").

1.4 Predávajúci a kupujúci spolu ďalej ako "zmluvné strany".

1.5 Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou, či osobou, ktorá jedná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

1.6 Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odlišné dohody v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

1.7 Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmito ustanoveniami nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

1.8 Používaním internetového obchodu predávajúceho a zaslaním objednávky vyjadruje kupujúci súhlas
s týmito obchodnými podmienkami.

1.9 Orgán dozoru: ŠOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O.BOX č. 5, 820 07 Bratislava

2. Objednávka, uzavretie kúpnej zmluvy na diaľku

2.1 Stránky internetového obchodu obsahujú informácie o tovare, a to vrátane cien jednotlivých druhov tovaru. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dojednaných podmienok.

2.2 Stránky internetového obchodu tiež obsahujú informácie o nákladoch spojených s balením a doručením tovaru, resp. dopravou tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a doručením tovaru, resp. dopravou tovaru uvedené na stránkach internetového obchodu platia výhradne v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky. V prípade doručovania do iných členských štátov Európskej únie, budú dojednané individuálne podmienky a ceny spojené s doručením tovaru.

2.3 Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho alebo prostredníctvom e-mailu. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú objednávku, ktorá je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších predpisov a zmien a je chápaná ako zmluva uzatváraná na diaľku.

2.3.1 Pri objednávke prostredníctvom e-mailu uvádza kupujúci meno, priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail, fyzická osoba v pozícii podnikateľa a právnická osoba aj IČO a DIČ (v prípade platcu DPH uvádza aj IČ DPH), názov tovaru, príp. katalógové číslo, počet objednávaných kusov.

2.3.2 V prípade objednávky prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho kupujúci vypĺňa objednávkový formulár internetového obchodu a pri vytváraní objednávky sa riadi pokynmi internetovej stránky. Objednávkový formulár obsahuje informácie o:

  • objednávanom tovare a počte kusov objednávaného tovaru (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka internetového obchodu) 
  • spôsoboch úhrady kúpnej ceny a ceny za poplatky platné pre jednotlivé spôsoby úhrady kúpnej ceny
  • spôsoby doručenia objednávaného tovaru a ceny za poplatky platné pre jednotlivé spôsoby doručenia objednávaného tovaru
  • kupujúci vypĺňa fakturačné údaje, doručovacie údaje
  • kupujúci si volí spôsob úhrady kúpnej ceny a spôsob doručenia objednávaného tovaru

2.4 Údaje uvedené v objednávke podľa bodov 2.3.1 a 2.3.2 budú v Zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe s výnimkou osoby alebo firmy zabezpečujúcej dopravu tovaru.

2.5 Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme objednávok predávajúceho, kedy dochádza k vzniku obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim.

2.6 Najneskôr do 2 pracovných dní predávajúci zašle kupujúcemu e-mail so zaevidovaním objednávky, ktorý bude obsahovať:

  • kúpnu cenu
  • termín dodania alebo termín odberu (ak sa zmluvné strany dohodnú na osobnom odbere)
  • zvolený spôsob úhrady za tovar kupujúcim
  • zvolený spôsob dopravy objednaného tovaru kupujúcim

2.6.1 Kúpna cena v sebe zahŕňa cenu za tovar, ktorú uvádza predajca na svojej internetovej stránke a cenu za doplnkové poplatky. Cena za doplnkové poplatky zahŕňa cenu za dopravu a v prípade zvolenia platby na dobierku aj cenu za dobierku.

2.6.2 Spôsoby dopravy, spôsoby úhrady, cenu za dopravu a cenu za dobierku sú definované v bode 4.2 a 4.5 týchto obchodných podmienok.

2.7 Od dátumu potvrdenia objednávky je objednávka záväzná pre obe zmluvné strany.

2.8 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu kupujúceho, ktorú zadal kupujúci v objednávke.

2.9 Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hod. od zaslania objednávky bez udania dôvodu. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu elektronickou formou - e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú uviedol kupujúci v objednávke.

2.10 V prípade, ak predávajúci nevie dodať objednaný tovar, kupujúci má právo takúto objednávku zrušiť. Pokiaľ už bola uhradená kúpna cena za objednávku zo strany kupujúceho, predávajúci zašle kúpnu cenu späť na bankový účet kupujúceho do 14 pracovných dní od dátumu zrušenia objednávky.

2.11 Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Odoslaním objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky.

2.12 Odoslaním objednávky kupujúci akceptuje cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke, ako aj cenu za doplnkové poplatky. Cena za doplnkové poplatky zahŕňa cenu za dopravu a v prípade zvolenia platby na dobierku cenu za dobierku.

2.13 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru a zaplatením jeho kúpnej ceny. Kúpna cena pozostáva z ceny za tovar uvedenej na internetovej stránke predávajúceho a z ceny za doplnkové poplatky.

3. Dodacie podmienky

3.1 Dodacie lehoty závisia od zvoleného spôsobu dopravy:

  • Slovenská pošta, a.s. - 2-3 pracovné dni
  • Prepravná spoločnosť - 2-3 pracovné dni

3.2 Štandartne je termín dodávky do 4 pracovných dní od dátumu realizácie objednávky.

3.3 Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy nie sú skladom alebo sú vypredané a nie sú k dispozícii ani
u výrobcov a dovozcov, môže byť dodacia lehota dlhšia.

3.4 V prípade dlhšej dodacej lehoty bude o nej kupujúci bezodkladne informovaný e-mailom.

3.4.1 V prípade, ak kupujúcemu oznámená dlhšia dodacia lehota nevyhovuje, môže objednávku bez poplatku zrušiť do 24 hod. od zaslania informačného e-mailu o dodacej lehote. Pokiaľ už bola kúpna cena zo strany kupujúceho uhradená, predávajúci zašle kúpnu cenu späť na bankový účet kupujúceho do 14 pracovných dní od dátumu zrušenia objednávky.

4. Kúpna cena, platobné podmienky, doprava

4.1 Cena tovaru je uvedená na stránke predávajúceho.

4.2 Kupujúci uhrádza platbu za kúpnu cenu podľa bodu 2.6.1 jednou z nasledovných možností:

a) dobierkou

b) prevodom na účet predávajúceho

4.2.1 Aktuálna výška dobierky je uvedená na internetovej stránke predávajúceho a bude vždy uvedená aj v potvrdení objednávky.

4.2.2 Platba prevodom na účet je bezplatná.

4.3 V prípade objednávky s platbou na dobierku je tovar zasielaný po realizácii objednávky.

4.4 V prípade objednávky s platbou prevodom na účet je tovar zasielaný po pripísaní kúpnej ceny definovanej v potvrdení objednávky na účet predávajúceho.

4.5 Kupujúci si volí jednu z nasledovných možností dopravy tovaru:

a) Slovenskou poštou, a.s.

b) Prepravnou spoločnosťou

4.5.1 Aktuálna výška dopravy Slovenskou poštou, a.s. je uvedená na internetovej stránke predávajúceho a bude vždy uvedená aj potvrdení objednávky.

4.5.2 Aktuálna výška dopravy prepravnou spoločnosťou je uvedená na internetovej stránke predávajúceho a bude vždy uvedená aj v potvrdení objednávky.

4.6 V ojedinelých prípadoch je možné dohodnúť si osobný odber tovaru (Bratislava a blízke okolie), kedy kupujúci uhrádza len cenu za tovar. Pri osobnom odbere je možná len platba prevodom na účet, a to min. 2 dni pred dohodnutým termínom osobného odberu. Termín osobného odberu si dohodnú zmluvné strany na základe individuálnej dohody.

4.7 Spôsob úhrady kúpnej ceny a spôsob dopravy si volí kupujúci sám pri vytváraní objednávky v internetovom obchode predávajúceho alebo ju uvedie v objednávke realizovanej prostredníctvom e-mailu.

4.8 Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru a právo na zmenu ceny za doplnkové služby v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a prepravcov. Platná konečná kúpna suma podľa bodu 2.6.1 bude oznámená vždy v potvrdení objednávky.

5. Prevzatie tovaru

5.1 Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne a na adrese uvedenej v objednávke.

5.2 Pri prevzatí tovaru s doručením Slovenskou poštou, a.s. alebo prepravnou spoločnosťou si je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky bezodkladne o tejto skutočnosti informovať predávajúceho a s prepravnou spoločnosťou alebo doručovateľom Slovenskej pošty, a.s. spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie súvisiace s poškodením zásielky počas prepravy nebudú akceptované zo strany predávajúceho.

5.3 Pri prevzatí tovaru spôsobom osobného odberu podpisuje kupujúci preberací protokol, ktorým potvrdzuje fyzickú kontrolu objednávky, jej prevzatie ako nepoškodenej zásielky a potvrdzuje správnosť tovaru, ktorý si objednal. Po podpise preberacieho protokolu už nebude možné reklamovať u kupujúceho poškodený tovar v dôsledku poškodenia obalu alebo nesprávnosť obdržaného tovaru.

5.4 Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až uhradením kúpnej ceny definovanej v bode  2.6.1  jedným zo spôsobov platby uvedených v bode 4.2 dohodnutým v kúpnej zmluve uzatvorenej na diaľku.

5.5 Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie kúpnej ceny, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte neprešlo na kupujúceho.

5.6 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia zásielky kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

6. Odstúpenie od zmluvy

6.1 Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu. 

6.2 Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára, ktorý sa nachádza na stránke internetového obchodu predávajúceho.

6.2.1 Polia označené ako povinné je nutné vyplniť. Bez ich riadneho vyplnenia nie je možné formulár odoslať. Formulár vyplnený týmto spôsobom bude obsahovať všetky náležitosti dôležité k identifikácii objednávky.

6.2.2 Za správnosť vyplneného formulára zodpovedá kupujúci.

6.2.3 V prípade, že údaje vo formulári nebudú súhlasiť s údajmi vedenými v evidencii objednávok, nebude možné správne identifikovať objednávku a realizovať odstúpenie od zmluvy. V takom prípade bude kupujúci kontaktovaný predávajúcim za účelom zjednania nápravy zo strany kupujúceho.

6.3 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo o tovar určeného osobitne pre jedného kupujúceho alebo predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

b) ak kupujúci v lehote stanovenej na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 6.1 tovar používal

6.4 Kupujúci môže vrátiť všetky položky objednávky alebo len niektoré položky objednávky. V prípade položiek objednávky, ktoré sa skladajú z viacerých častí, je potrebné vrátiť všetky jej súčasti. Nie je možné vrátenie len jednej súčasti položky, ktorá sa skladá z viacerých častí (napr. pri sete 3 náramkov nie je možné vrátiť len jeden náramok, musia byť vrátené všetky 3 náramky).

6.5 Položky objednávky, ktoré chce kupujúci vrátiť, musia byť v lehote uvedenej v bode 6.1 doručené na doručovaciu adresu predávajúceho, ktorá je uvedená v bode 8.12 týchto obchodných podmienok.

6.6 Položky objednávky, ktoré chce kupujúci vrátiť, nesmú byť používané, musia byť v pôvodnom obale, t.j. v obale, ktorý nesie značku, logo spoločnosti Martina Geletová - navliekane. Nemusia byť však zabalené v pôvodnom obale určenom na prepravu zásielky.

6.7 Kupujúci musí dôkladne zabaliť položky objednávky, ktoré chce vrátiť, tak, aby nedošlo k ich poškodeniu počas prepravy. Poškodenú zásielku alebo nedostatočne zabalenú zásielku nie je predávajúci povinný prevziať.

6.8 Položky objednávky, ktoré kupujúci vracia, nie je možné vrátiť na dobierku. Takto zaslaný tovar predávajúci neprijme a vráti ho späť na doručovaciu adresu kupujúceho.

6.9 Sumu za dopravu na adresu doručenia predávajúceho pri odstúpení od zmluvy zo strany kupujúceho znáša kupujúci.

6.10 Pri dodržaní bodov 6.1 - 6.9, predávajúci prevezme tovar späť a do 14 pracovných dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, prevedie predávajúci sumu, ktorú zaplatil kupujúci za tovar, na bankový účet kupujúceho, ktorý kupujúci uviedol vo formulári o odstúpení od zmluvy.

6.10.1 Predávajúci vracia kupujúcemu len sumu za tovar. Nevracia mu sumu za doplnkové poplatky, t.j. sumu za dopravu a sumu za dobierku.

6.11 Predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky (odstúpienie od zmluvy uzatvorenej na diaľku) ak:

a) tovar alebo komponenty potrebné k výrobe tovaru sa nevyrábajú alebo sa prestali vyrábať

b) kupujúci neuhradí celú kúpnu cenu uvedenú v potvrdení objednávky v riadnom termíne, ktorý predávajúci uvádza v potvrdení objednávky

c) kupujúci uhradil len časť kúpnej ceny uvedenej v potvrdení objednávky. V takom prípade bude bezodkladne kupujúcemu vrátená predmetná časť kúpnej ceny na jeho bankový účet.

7. Reklamačné podmienky, záručné podmienky

7.1 Záručná doba na tovar ponúkaný predávajúcim je 24 mesiacov od dátumu zakúpenia tovaru kupujúcim. Za dátum zakúpenia tovaru sa považuje dátum doručenia tovaru.

7.2 Reklamovať tovar je možné len tovar, ktorý bol zakúpený a zaplatený u predávajúceho.

7.3 Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane dokladu o zaplatení. Kupujúci doručuje reklamovaný tovar na adresu doručenia predávajúceho, ktorá je uvedená v bode 8.12 týchto obchodných podmienok.

7.4 Uplatnenie reklamácie je možné len prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý sa nachádza na stránke internetového obchodu predávajúceho. Iná forma reklamácie nebude akceptovaná.

7.4.1 Polia označené ako povinné, je nutné vyplniť. Bez ich riadneho vyplnenia nie je možné formulár odoslať. Formulár vyplnený týmto spôsobom bude obsahovať všetky náležitosti dôležité k identifikácii objednávky a reklamovaného tovaru ako aj posúdenie reklamácie.

7.4.2 Za správnosť vyplneného formulára zodpovedá kupujúci.

7.4.3 V prípade, že údaje vo formulári nebudú súhlasiť s údajmi vedenými v evidencii objednávok, nebude možné správne identifikovať objednávku a uplatniť reklamáciu. V takom prípade bude kupujúci kontaktovaný predávajúcim za účelom zjednania nápravy zo strany kupujúceho.

7.5 Náklady na dopravu reklamovaného tovaru na adresu doručenia predávajúceho znáša kupujúci.

7.6 Náklady na dopravu vyreklamovaného tovaru na adresu doručenia kupujúceho znáša predávajúci.

7.7 Lehota na posúdenie a vyriešenie reklamácie je 30 kalendárnych dní, pričom je potrebná súčinnosť aj zo strany kupujúceho - zaslanie tovaru na opravu, komunikácia s predávajúcim... .

7.8 V prípade uznania reklamácie, sa reklamácia vybavuje nasledovne:

a) V prípade, že je možné tovar opraviť, predávajúci tovar opraví a zašle kupujúcemu späť. V takomto prípade je potrebné, aby kupujúci zaslal tovar na doručovaciu adresu predávajúceho za účelom opravy. Doručovacia adresa predávajúceho je uvedená v bode 8.12 týchto obchodných podmienok.

b) V prípade, že nie je možné tovar opraviť, predávajúci zašle kupujúcemu nový identický tovar. Náklady na dopravu znáša predávajúci.

c) Ak sa tovar už nevyrába, predávajúci ponúkne kupujúcemu podobný tovar alebo inú alternatívnu náhradu. Náklady na dopravu znáša predávajúci. Ak kupujúcemu ponúknutá alternatíva nebude vyhovovať, môže kupujúci požiadať o odstúpenie od zmluvy a vrátenie sumy za tovar. V takom prípade bude kupujúcemu vrátená len suma za samotný tovar. Kupujúcemu nebude vrátená suma za dopravu a suma za dobierku. Suma za tovar bude kupujúcemu poukázaná do 14 pracovných dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na bankový účet, ktorý kupujúci zaslal predávajúcemu prostredníctvom e-mailu.

7.9 Uplatnenie reklamácie tovaru a záruka zaniká v nasledovných prípadoch:

a) Ak došlo k poškodeniu tovaru zámerne, mechanickým poškodením, nesprávnym používaním alebo používaním tovaru na účel, na ktorý nebol určený.

b) Ak došlo k poškodeniu tovaru nedodržaním odporúčaní predávajúceho ako sa o tovar starať, ako ho udržiavať alebo ak bol tovar používaný v nevhodných podmienkach alebo v podmienkach, na ktoré nebol tovar určený.

c) Ak došlo k poškodeniu tovaru v dôsledku neodborného zásahu do tovaru inou než oprávnenou osobou. Oprávnenou osobou sa rozumie samotný predávajúci alebo osoba ním poverená.

d) Ak došlo k poškodeniu tovaru živelnou pohromou.

8. Záverečné ustanovenia

8.1 Kupujúci prehlasuje, že pred dokončením objednávky, resp. jej zaslaním sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi vo všetkých bodoch súhlasí.

8.2 Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto obchodných podmienok, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbanlivosti predávajúceho a/alebo kupujúceho, porušenia zmluvy uzatvorenej na diaľku zo strany predávajúceho a/alebo kupujúceho alebo v dôsledku odstúpenia od zmluvy zo strany predávajúceho a/alebo kupujúceho.

8.3 Tieto obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, že sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto obchodných podmienok ako neplatné alebo nevýnutiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšných častí obchodných podmienok zostávajú nedotknuté.

8.4 Práva kupujúceho, ktorý je zároveň spotrebiteľom, vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

8.5 Právne vzťahy a podmienky, ktoré neupravujú tieto obchodné podmienky ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto obchodných podmienok, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

8.6 Zmluvné strany sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku - telefonickú, vrátane vlastnoručne vypísanej objednávky, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty, tzv. e-mailu, a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

8.7 Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim za účelom realizácie objednávky tovaru či už prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného predávajúcim alebo prostredníctvom e-mailu sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so Zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

8.8 Odoslaním objednávky dáva kupujúci v súlade so Zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzatvorenia kúpnej zmluvy na diaľku, vybavenia objednávky a súvisiacej komunikácie s kupujúcim. Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

8.9 Predávajúci neposkytuje, nezvereňuje, nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v nevyhnutnom rozsahu potrebnom na účely doručenia objednaného tovaru.

8.10 Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou alebo elektronicky na e-mail navliekane@gmail.com.

8.11 Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokoný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

8.12 Kontaktné údaje predávajúceho:

Adresa pre doručovanie: Martina Geletová, Topoľová 97, 900 41 Rovinka

E-mail: navliekane@gmail.com

tel.: +421907136867